1.1. Przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą ET Tomasz Bartosiewicz. (zwany dalej Sprzedawcą) z siedzibą w Warszawie (02-496 Warszawa) ul. Koronacyjna 20, NIP: 521-212-45-48 , REGON 014961295
1.2. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres: butik@prettyfitty.pl. telefonu: 604 079 006
1.3 Sprzedawca prowadzi sprzedaż prezentowanych produktów na odległość za pośrednictwem Internetu na terenie Polski.
1.4. Wszystkie ceny Sprzedawcy są podane w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT.
1.5 Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
1.6 Nie ma konieczności rejestrowania się w serwisie w celu realizacji zamówienia. Można dokonać zakupu bez rejestrowania i logowania, wypełniając jedynie formularz z danymi niezbędnymi do przeprowadzenia transakcji.
1.7 Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
2. PROCEDURA ZAWARCIA I REALIZACJI UMOWY
2.1. Kupujący składa zamówienie w formie elektronicznej i stanowi ono ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie sklepu Sprzedawcy za określoną tam cenę. Przedmiotem zamówienia mogą być wyłącznie artykuły wymienione w obowiązującym w chwili składania zamówienia katalogu internetowym.
2.2. W celu dokonania zakupów należy dodać do koszyka wybrane produkty i złożyć zamówienie. Postawą jego realizacji jest poprawne i kompletne wypełnienie wszystkich pól formularza zamówienia, a w szczególności adresu e - mail. Na ten adres zostanie wysłana informacja o złożeniu zamówienia.
2.3 Oferta złożona przez Kupującego w postaci elektronicznej jest wiążąca.
2.4 Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie:
- dla zamówień płatnych przez system payU - w momencie otrzymania zamówienia przez sklep i odnotowania płatności w payU
- dla zamówień z płatnością za pobraniem- w momencie otrzymania zamówienia
- dla zamówień płatnych przelewem - w momencie otrzymania środków lub potwierdzenia dokonania przelewu. Jeżeli w ciągu 72 godzin po złożeniu zamówienia na rachunku Sprzedawcy nie zostanie odnotowana wpłata, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
2.5. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony przez kupującego towar nie jest dostępny - powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie pięciu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym kupującego i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
2.6 Kupujący może wybrać następujące formy płatności:
-tradycyjny przelew bankowy - wpłata przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Wysyłka nastąpi niezwłocznie po wpływie należności.
-płatność przelewem poprzez system płatności PayU przed odbiorem towaru. Jest to najszybszy i najpewniejszy sposób nabywania towaru. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne- użyte tylko do realizacji transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane. Informacja o dokonaniu płatności jest natychmiast potwierdzana przez system.
- odroczona płatność PayPo do 30 dni po dokonanym zamówieniu, przy czym zamówienie otrzymujesz od razu
. W tym celu:
1/ Robiąc zakupy online, dodajesz produkty do koszyka i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
2/ Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS.
3/ PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.
4/ Na spłatę należności bez dodatkowych opłat dla PayPo masz aż 30 dni.
-płatność za pobraniem, z obowiązkiem zapłaty kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki.
2.7. Do każdego zamówienia wystawiana jest w systemie faktura proforma a na życzenie Kupującego faktura VAT.
2.8. W momencie przekazania towaru dla przewoźnika, Kupujący otrzymuje informację o wysłaniu towaru.
2.9 Zamówienia są wysyłane w terminie 3 dni roboczych od odnotowania wpłaty.
2.10. Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu kurierem;
-przesyłka kurierska: koszt 20 zł. Czas dostawy od nadania przesyłki 1 dzień roboczy,
- przesyłka do paczkomatu Inpost: koszt 19zł. Czas dostawy od nadania przesyłki: 1 dzień roboczy
-przesyłka kurierska pobraniowa: 25zł. Czas dostawy 1 dzień roboczy.
2.11. Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona. W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół Kupujący powinien przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sprzedawcy.
2.12 W okresie wyprzedaży, promocji, oraz przedświątecznym nie wysyłamy zamówień za pobraniem.
2.13 Sklep nie wysyła zamówień za pobraniem tym kupującym, którzy, wcześniej dokonywali zakupu za pobraniem, a następnie odmówili przyjęcia przesyłki od kuriera.
3. ZWROT I WYMIANA TOWARU
3.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwroty dokonane po terminie 14 dni nie będą realizowane. W celu odebrania nie przyjętego zwrotu kupujący jest zobowiązany do ponownego opłacenia kosztów przesyłki.
3.2. W celu skutecznego odstąpienia od umowy Kupujący obowiązany jest do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy i załączenia go do przesyłki zwrotnej. Pieniądze zwracane są w ten sam sposób w jaki została dokonana zapłata za zamówienie, tj. jeżeli payu to zwrot również przez payu, przy przelewach również przelew zwrotny. W przypadku zamówienia za pobraniem należy w formularzu odstąpienia od umowy podać numer konta na jaki mają zostać przelane pieniądze.
3.3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku skutecznego odstąpienia przez Kupującego od umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu jakiego użył konsument przy dokonywaniu zapłaty, tj. w przypadku płatności przez payU, zwrot jest również realizowany przez system payU. W przypadku płatności przelewem oraz za pobraniem zwrot środków odbywa się na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.
3.4 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar ma odcięte metki, posiada ślady użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Chyba, że uszkodzenia stanowią niezgodność towaru z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 z późn. Zm.)
3.5 Zwracany przez Kupującego towar musi mieć oryginalnie przyczepione kartonikowe metki, produkty z odciętymi metkami uznawane są za używane i nie będą przyjmowane do zwrotu. Zwracany produkt musi zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w transporcie, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie, Towar powinien być zwrócony na adres: PrettyFitty, ul. Koronacyjna 20, 02-496 Warszawa
3.6 Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Kupujący. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
3.7 W celu wymiany towaru na inny model/ rozmiar, należy zrobić zwrot i dokonać nowego zakupu.
3.8 Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt sklepu, przesyłek wysyłanych za pobraniem.
3.9 W sytuacji zwrotu całkowitego zamówienia kupon rabatowy wynikający z jego wysokości zostaje automatycznie anulowany.
3.10 W sytuacji częściowego zwrotu zamówienia w promocji rabatowej "więcej kupujesz, więcej zyskujesz", wartość koszyka zostaje ponownie przeliczona i zwrot dokonany wg, nowej wartości. Tzn jeżeli zakup powyżej 5 sztuk otrzymuje rabat 20%, a następnie zostaje dokonany zwrot 1 sztuki, wtedy automatycznie całość zamówienia kwalifikuje się do mniejszego rabatu , zatem, koszyk zostaje ponownie przeliczony i zwrot dotyczy nadpłaty wynikającej z nowej wartości koszyka.
3.11 Stroje szyte na zamówienie nie podlegają zwrotom ani wymianie.
3.12 Wszystkie gratisowe produkty dołączane przez nas do zamówień, w zależności od wartości w momencie dokonywanych zwrotów powinny być również odesłane, w przeciwnym przypadku wartość produktu gratisowego będzie doliczana do zamówienia, wg ceny w sklepie, powiększając jego wartość.
4 REKLAMACJE
4.1. Wszystkie towary dostępne w sklepie Sprzedawcy są nowe i objęte gwarancją na warunkach producenta.
4.2. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na wolny od wad bądź nastąpi zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto i ponownie dostarczony na koszt Sprzedawcy.
4.3. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie będą możliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu) to Sprzedawca zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru, według woli Kupującego.
4.4. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową należy go odesłać na adres:
ET Tomasz Bartosiewicz
PrettyFitty Sklep Internetowy
ul. Koronacyjna 20
02-496 Warszawa
4.5. Reklamacji może dokonać tylko Kupujący.
4.6. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, szczegółowy opis powodu reklamacji. Formularz reklamacyjny , oraz dane do kontaktu (adres e -mail lub telefon).
4.7. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
4.8. Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane na witrynie www.prettyfitty.pl kolory mogą różnić się od rzeczywistych.
4.9. Akceptując regulamin kupujący potwierdza zapoznanie się ze szczegółami na karcie zakupowanego produktu.
5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
5.1. Kupujący, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym, oświadcza, że są one zgodne z prawdą. W przypadku podania przy tworzeniu lub aktualizacji konta nieprawdziwych danych Sprzedawca zastrzega sobie prawo usunięcia konta, z którym są one związane.
5.2. Zakładając konto Kupujący wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę, w celach związanych z realizacją sprzedaży towarów, podanych przez siebie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 roku). Jednocześnie Sprzedawca zapewnia, iż dane te nie będą udostępniane podmiotom trzecim w jakimkolwiek celu.
5.3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane adresowe Sprzedawcy podane są we wstępie do niniejszego regulaminu.
5.4. Każdy Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, a także prawo ich poprawiania i żądania usunięcia. W celu usunięcia danych należy wysłać odpowiednie żądanie na piśmie pod adres Sprzedawcy.
5.5. Kupujący zobowiązuje się do wykorzystywania posiadanego konta zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz zasadami etykiety korzystania z sieci Internet.
5.6. Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a Sprzedawcą.
5.7. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
6.1. Niniejszy Regulamin w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Sklep Sprzedawcy nieodpłatnie udostępnia Kupującym niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy.
6.2. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem.
6.3. Sprzedawca informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
Cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym kupującego (tj. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sprzedawcę. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację kupującego w razie ponownego połączenia z kupującego z komputera, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sprzedawcę w następujących celach: dla ułatwienia Kupującemu korzystania z zasobów Sprzedawcy, w celu dostosowania wyglądu Sklepu do oczekiwań i potrzeb konkretnego kupującego (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklepu, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez kupujących. Kupujący ma prawo w każdym czasie wyłączyć „cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce kupującego.
Sklep Internetowy przesyła kupującemu e-maile, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.